Kariera

 

OBECNIE POSZUKUJEMY

 

Analityk Ryzyka z doświadczeniem w procesowaniu Maszyn i Transportu Ciężkiego

W ostatnich 5 latach wspólnie budowaliśmy firmę, która jest liderem rynku automotive w Polsce. Nasz sukces to udany miks pracy zespołowej i profesjonalizmu ludzi zatrudnionych do projektu. Teraz naszym celem jest stworzenie największej firmy leasingowej, lidera głównych segmentów rynku.

 

W związku z rozwojem nowych linii biznesowych w Getin Leasing poszukujemy do pracy:


Analityka Ryzyka z doświadczeniem w procesowaniu Maszyn i Transportu Ciężkiego

 

Miejsce zatrudnienia: Warszawa, Katowice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • samodzielną analizę ryzyka transakcji leasingowych w segmencie maszyn i urządzeń oraz/lub środków transportu ciężkiego
  • kompleksową ocenę sytuacji ekonomiczno-finansowej mikroprzedsiębiorstw oraz przedsiębiorstw z segmentu średnich i dużych firm
  • samodzielne podejmowanie decyzji leasingowych zgodnie z nadanymi uprawnieniami
  • opracowanie rekomendacji z oceną ryzyka transakcji na potrzeby procesu decyzyjnego

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum dwóch lat doświadczenia w pracy na stanowisku analityka leasingowego w linii maszyn i urządzeń i/lub transportu ciężkiego (warunek konieczny)
  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub finansowym
  • znajomości specyfiki i uwarunkowań rynku leasingowego maszyn i urządzeń i/lub transportu ciężkiego
  • znajomości analizy finansowej oraz umiejętności oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej wnioskodawcy
  • umiejętności oceny ryzyka transakcji ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka przedmiotu finansowania (maszyny i urządzenia oraz transport ciężki)
  • znajomości zagadnień z obszaru rachunkowości, prawa gospodarczego oraz regulacji prawnych dotyczących zabezpieczeń (w zakresie koniecznym
  • dla pełnienia wskazanych obowiązków)
  • rozwiniętych zdolności analitycznych, wiedzy makroekonomicznej
  • umiejętności formułowania wniosków, umiejętności pracy pod presją czasu, odporności na stres, asertywności, umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji
  • zaawansowanej znajomości pakietu MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjny system wynagradzania, w tym premia uzależniona od wyników pracy
  • pakiet świadczeń pracowniczych, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, program rekreacyjno-sportowy
  • program wdrożeniowy oraz pakiet szkoleń rozwojowych
  • pracę w dynamicznej, nastawionej na sukces organizacji
  • współudział w tworzeniu nowej strategii Firmy dla linii maszyn i urządzeń oraz transportu ciężkiego

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.".

Doradca Klienta z doświadczeniem ds. Maszyn i Transportu Ciężkiego

W ostatnich 5 latach wspólnie budowaliśmy firmę, która jest liderem rynku automotive w Polsce. Nasz sukces to udany miks pracy zespołowej i profesjonalizmu ludzi zatrudnionych do projektu. Teraz naszym celem jest stworzenie największej firmy leasingowej, lidera głównych segmentów rynku.


W związku z rozwojem nowych linii biznesowych w Getin Leasing poszukujemy do pracy:

 

Doradcy Klienta z doświadczeniem ds. Maszyn i Transportu Ciężkiego

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskanie i budowanie współpracy z dostawcami maszyn i urządzeń rolniczych
  • wspieranie lokalnych działań marketingowych, służących budowaniu wizerunku firmy jako uniwersalnego dostawcy usług finansowych dla branży rolniczej
  • aktywną sprzedaż produktów leasingowych i kredytowych w wyznaczonym obszarze

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów leasingowych i/lub kredytowych (szczególnie mile widziane w obszarze produktów finansowych, leasingowych lub w sprzedaży u producentów, dostawców, dealerów pojazdów, maszyn czy urządzeń rolniczych)
  • znajomość rynku maszyn i urządzeń rolniczych
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpraca w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą w zależności od preferencji Kandydata
  • atrakcyjny system wynagradzania, w tym premia uzależniona od wyników sprzedaży, nagrody dla najlepszych pracowników sprzedaży
  • pakiet świadczeń pracowniczych, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, program rekreacyjno-sportowy
  • narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
  • program wdrożeniowy oraz pakiet szkoleń rozwojowych
  • pracę w dynamicznej, nastawionej na sukces organizacji
  • współudział w tworzeniu nowej strategii Firmy dla linii maszyn i urządzeń

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.".

Specjalista - Dział Obsługi Posprzedażowej

Miejsce pracy: Katowice

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę procesu całkowitej spłaty leasingu, w tym sporządzania, ewidencjonowania i wysyłania Klientom dokumentów,
  • analizowanie i wprowadzanie zmian w dokumentacji leasingowej,
  • aneksowanie i rozliczanie umów leasingu,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące bieżącej obsługi umów.,
  • prowadzenie korespondencji urzędowej z organami administracji publicznej dotyczącej podmiotów leasingu jak i  zawartych umów leasingowych.
  • podejmowanie kontaktów pisemnych, mailowych, telefonicznych z Leasingobiorcami  

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
  • bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office szczególnie Excel i Word)
  • umiejętności szybkiego przyswajania nowych informacji
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności pracy w zespole 

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV poprzez formularz aplikacyjny.

Konsultant Relacyjny w Zespole Utrzymania Klienta

Zadania na stanowisku:

  • Dążenie do utrzymania Klienta oraz dosprzedaż produktów do bazy aktywnych Klientów Getin Leasing,
  • Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie procesu zakończenia umowy leasingu,
  • Skuteczna realizacja wyznaczonych celów na zajmowanym stanowisku,
  • Budowanie oraz dbanie o utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Podstawowa znajomość komputera oraz pakietu MS Office,
  • Orientacja na cel,
  • Energia i zapał do pracy,
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub doświadczenie sprzedażowe.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem rynku finansowania pojazdów w Polsce,
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy zlecenie oraz perspektywę zmiany zatrudnienia na Umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników pracy,
  • Perspektywę awansu zawodowego,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się Zespole,
  • Szkolenia rozwojowe.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV poprzez formularz aplikacyjny.

Doradca Klienta

Getin Leasing S.A.

poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:

 

Doradca Klienta
w Departamencie Obsługi Klienta – Biurze Sprzedaży

 

Miejsce pracy: Katowice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywną telefoniczną sprzedaż produktów bankowych z obszaru sprzedaży leasingu,
  • zapewnienie efektywnego poziomu rozmowy handlowej oraz kompleksową obsługę klientów Spółki
  • skuteczną realizację wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Spółki.

Oczekiwania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy związanej z bezpośrednią lub telefoniczną obsługą klienta ( mile widziane doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów leasingowych)
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • nastawienie na realizację celów,
  • komunikatywność, dobra dykcja, wysoka kultura osobista,
  • silna motywacji do działania
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem rynku finansowania pojazdów w Polsce,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników pracy,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się Zespole,
  • Szkolenia rozwojowe
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego CV poprzez formularz aplikacyjny z klauzulą:


„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewska 39 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."

Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej

Miejsce pracy: Katowice

 

Zakres obowiązków

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z PSR oraz MSR, w tym skonsolidowanych,
  • Sporządzanie pakietów konsolidacyjnych na potrzeby jednostki dominującej,
  • Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych oraz planów na potrzeby oceny płynności finansowej,
  • Kalkulacja podatku dochodowego odroczonego,
  • Analiza zmian w przepisach krajowych i międzynarodowych w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • Merytoryczne wsparcie innych jednostek organizacyjnych w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • Współpraca z biegłym rewidentem wybranym do badania sprawozdań finansowych,
  • Inne, wynikające z bieżących zadań.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości lub finansów,
  • Minimum trzyletnie doświadczenie w sporządzaniu lub badaniu sprawozdań finansowych,
  • Mile widziane kwalifikacje ACCA,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym specjalistycznego z zakresu rachunkowości i finansów,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych, mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP,
  • Doskonałe umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Umiejętność pozyskiwania i zarządzania informacją.

Kierownik Działu Rozliczeń Umów

Miejsce pracy: Katowice

 

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z departamentami w zakresie utrzymywania jak najwyższej jakości obsługi klientów,
  • Koordynacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
  • Usprawnianie pracy podległego zespołu w zakresie rozrachunków i rozliczeń z klientami,
  • Nadzór nad obsługą płatności wobec dostawców, urzędów,
  • Nadzór nad obsługą płatności otrzymywanych od odbiorców,
  • Nadzór i wsparcie w zakresie rozliczeń umów leasingu i pożyczek z klientami,
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń z bankiem wynikających ze sprzedaży wierzytelności,
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczeń umów wierzytelności oraz kontrola sald na umowach,
  • Kontrola sald rachunków bankowych,
  • Inne wynikające z bieżących zadań.

Wymagania:

  • Znajomość specyfiki oferowanych przez spółkę produktów (leasing, pożyczka, pośrednictwo, ubezpieczenia),
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia lub prawo),
  • Umiejętność zarządzania zespołem, organizacji pracy swojej i zespołu oraz egzekwowania zadań,
  • Znajomość przepisów (w tym prawa podatkowego, bilansowego i kodeksu cywilnego),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość systemu SAP,
  • Umiejętność pozyskiwania i zarządzania informacją,
  • Mile widziane wdrażanie nowych rozwiązań, usprawniających pracę działu i innym departamentom,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Konsultant - Telefoniczny Doradca Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

WYZWANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:

  • posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • min. średniego wykształcenia,
  • zdolności komunikacyjnych i predyspozycji do prowadzenia rozmów przez telefon,
  • orientacji na osiąganie wyznaczonych celów,
  • umiejętności nawiązywania relacji,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

OFERUJEMY:

  • stabilną współpracę w oparciu o umowę pracę na pełny etat,
  • pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym,
  • interesujące zadania w energicznym i sympatycznym zespole,
  • czas pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00),
  • kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań poprzez szkolenia produktowe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie połączone z miesięcznym systemem premiowym,
  • możliwości rozwoju w ramach struktur firmy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, karta Multisport).

Specjalista ds. obsługi klienta w obszarze Windykacji Telefonicznej

Miejsce pracy: Wrocław/Pietrzykowice [zapewniamy bezpłatny dojazd dla Pracowników]

 

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okresie próbnym

 

Jesteś dla nas idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office,
  • jesteś komunikatywny/a, szybko odnajdujesz się w nowym środowisku i Twoją mocną stroną jest organizacja pracy,
  • umiesz i lubisz pracować w zespole,
  • wykształcenie min. średnie,
  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klientów, windykacją telefoniczną w banku, firmie windykacyjnej, telekomunikacyjnej lub call-center,
  • jesteś nastawiony/a na osiąganie celów i realizację zadań.

Mamy zadania dla Ciebie:

  • budowanie partnerskich relacji z obecnymi i nowymi klientami biznesowymi,
  • obsługa, monitoring i windykacja Klientów Getin Leasing,
  • motywowanie Klientów do zapłaty,
  • obsługa korespondencji od/do Klientów,
  • dbałość o terminową realizację celów.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
  • kreatywną pracę połączoną z realnym wpływem na realizację zadań,
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Negocjator Terenowy

Miejsce pracy: Poznań

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • windykację należności, kontrolę spłat,
  • negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,
  • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
  • wykonywanie fotoinspekcji w terenie,
  • odbiór i organizację transportu windykowanych przedmiotów leasingu.

Nasze oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • silna motywacja do osiągania celów i realizacji założeń biznesowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie ze stresem i prowadzenia negocjacji, prowadzenia rozmów w tym z trudnymi kontrahentami,
  • umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania informacji,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • mile widziane referencje od poprzednich pracodawców, firm współpracujących.

Oferujemy:

  • współpraca w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą,
  • atrakcyjny system wynagradzania, w tym premia uzależniona od wyników pracy,
  • pakiet świadczeń pracowniczych w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, program rekreacyjno-sportowy,
  • program wdrożeniowy oraz pakiet szkoleń rozwojowych,
  • pracę w dynamicznej, nastawionej na sukces organizacji.

Stażysta

Miejsce pracy: Katowice, Wrocław

 

Podstawą naszego działania jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.

 

Miejsce pracy:

  • Departament Prawny - Wrocław
  • Departament Produktów – Katowice/ Wrocław
  • Departament Obsługi Klienta – Katowice
  • Departament Rachunkowości – Katowice
  • Departament Zarządzania Kapitałem Ludzkim – Katowice
  • Departament Controllingu i Analiz – Katowice
  • Departament Wsparcia Sprzedaży – Katowice
  • Departament Sieci Pośredniej – Katowice
  • Biuro Zarządu – Katowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie procesów obsługiwanych przez wybrany do realizacji stażu departament

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie – 4 lub 5 rok studiów w obszarze nauk adekwatnym dla profilu realizowanego stażu: prawo, finanse, bankowość, administracja, rachunkowość, zarządzanie, matematyka, controlling, ekonometria, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia
  • chęć do nauki i poszerzania wiedzy
  • komunikatywność i kreatywność
  • dokładność
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia – 6 miesięczny program stażow
  • dla najlepszych stażystów oferta zatrudnienia po ukończeniu stażu
  • program wdrożeniowy oraz pakiet szkoleń rozwojowych
  • pracę w dynamicznej, nastawionej na sukces organizacji.

HR Business Partner

Miejsce pracy: Katowice, Wrocław

 

Główne zadania na stanowisku:

  • wspieranie menedżerów w centrali i regionach w realizacji celów biznesowych, poprzez pomoc w rozwiązywaniu wyzwań personalnych
  • współtworzenie i gwarantowanie spójności polityk i procesów HR w organizacji
  • koordynacja i wsparcie całości zagadnień związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim (m.in. wsparcie w procesach rekrutacyjnych i on-boardingu, współudział w prowadzeniu szkoleń, wsparcie w procesie oceny i rozwoju pracowników, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem czasu pracy, przeglądy wynagrodzeń)
  • prowadzenie analizy wybranych wskaźników HR, prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych
  • inicjowanie, projektowanie i wdrażanie programów i projektów HR oraz inicjatyw zapewniających ciągłą optymalizację wsparcia biznesu
  • wspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmian
  • ścisła współpraca z innymi zespołami w ramach funkcji HR w roli HR Business Partnera

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale personalnym w organizacjach o rozproszonej strukturze
  • bardzo dobra znajomość prawa pracy
  • mile widziane doświadczenie w praktycznej realizacji procesów i projektów z obszaru HR
  • umiejętności interpersonalne i łatwości budowania relacji biznesowych z osobami na różnych szczeblach organizacji
  • duża motywacja do nieustannego zdobywania wiedzy i rozwoju własnych kompetencji
  • umiejętność integrowania celów HR z wyzwaniami biznesu
  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, analizowania problemów, szukania i rekomendowania rozwiązań
  • wielozadaniowość i doskonała organizacja pracy
  • dyspozycyjność, mobilność i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

Z naszej strony oferujemy:

  • pracę na odpowiedzialnym stanowisku dającym możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kompetencji
  • realny wpływ na tworzenie struktur HR Business Partnerów w organizacji
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • udział w projektach z obszaru HR
  • stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
  • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy)
  • profesjonalne przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań
  • komfortowe warunki pracy i przyjazną atmosferę

Specjalista ds. płynności

Miejsce pracy: Katowice

 

Zakres obowiązków:

  • Analiza potrzeb płynnościowych Spółek w ramach Grupy Kapitałowej,
  • Współudział w przygotowywaniu krótko- i średnioterminowej strategii płynnościowej,
  • Przygotowywanie dziennych, miesięcznych i kwartalnych raportów płynnościowych,
  • Optymalizacja źródeł finansowania działalności Spółek,
  • Współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie wykupu wierzytelności, pożyczek, sekurytyzacji, kredytowania, emisji papierów dłużnych,
  • Analizowanie ryzyka walutowego, ryzyka stóp procentowych,
  • Analiza terminowości realizowanych płatności, struktury zobowiązań i należności,
  • Analiza bieżących limitów, zadłużeń, uzyskiwanie i kontrola wewnętrznych zgód statutowych,
  • Monitoring kowenantów finansowych, klauzul, wszelkich zobowiązań umownych,
  • Nadzór nad dokumentacją związaną z finansowaniem działalności.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia),
  • Doświadczenie w bankowości lub działach zarządzania płynnością przedsiębiorstw,
  • Znajomość specyfiki oferowanych przez Spółki produktów (leasing, pożyczka, pośrednictwo, ubezpieczenia),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP,
  • Doskonałe umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Unikalny, pełen wyzwań zakres realizowanych zadań,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę o charakterze stacjonarnym,
  • Prywatną opieką medyczną, kartę multisport,
  • Możliwość skorzystania z dzierżawy pracowniczej samochodu osobowego

Specjalista ds. Finansowania Transportu Ciężkiego

Miejsce pracy: Katowice, Białystok, Elbląg, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin, Kraków, Lublin, Rzeszów, Łodź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Kielce

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskanie i budowanie współpracy z dostawcami Transportu Ciężkiego zarówno pojazdów nowych jak i używanych,
  • aktywną sprzedaż produktów leasingowych i kredytowych w wyznaczonym obszarze,
  • wspieranie lokalnych działań marketingowych, służących budowaniu wizerunku firmy jako uniwersalnego operatora usług finansowych dla dostawców Transportu Ciężkiego.

Nasze oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów leasingowych, pożyczkowych i/ lub kredytowych,
  • znajomość specyfiki branży transportu ciężkiego,
  • mile widziana znajomość lokalnego rynku dostawców transportu ciężkiego,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami i dostawcami,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpraca w oparciu o prowadzoną działalność gospodarczą w zależności od preferencji Kandydata,
  • atrakcyjny system wynagradzania, w tym premia uzależniona od wyników sprzedaży, nagrody dla najlepszych pracowników sprzedaży,
  • pakiet świadczeń pracowniczych w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, program rekreacyjno-sportowy,
  • narzędzia pracy w tym samochód służbowy lub ryczałt na samochód, laptop, telefon komórkowy,
  • program wdrożeniowy oraz pakiet szkoleń rozwojowych,
  • pracę w dynamicznej, nastawionej na sukces organizacji.
X

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

Zostaw nam swój kontakt, a nasz konsultant odezwie się do Ciebie!

 

 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W GETIN LEASING? PRZEŚLIJ NAM SWOJE CV LUB STWÓRZ JE ZA POMOCĄ PONIŻSZEGO FORMULARZA

 

Dane osobowe:

Doświadczenie zawodowe:

Dodaj kolejne miejsce pracy

Dodatkowe informacje:

kariera-banner-2

 

OBECNIE POSZUKUJEMY

 

Specjalista ds. leasingu i kredytu samochodowego

Miejsce pracy: cała Polska/podział na regiony 

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • chęci do osiągania wysokich wyników sprzedażowych – warunek konieczny
  • gotowości do rozwoju w obszarze sprzedaży
  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • zdolności analitycznych i negocjacyjnych
  • wysokiej kultury osobistej
  • min. 2-letniego doświadczenia w sprzedaży
  • znajomości branży motoryzacyjnej – będzie Twoim dodatkowym atutem
  • prawa jazdy kat. B

 

Na Twoim stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • kompleksową obsługę Klientów
  • budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z Dostawcami
  • aktywną sprzedaż produktów oraz usług
  • dbanie o pozytywny wizerunek Getin Leasing SA

 

Pracując z nami, otrzymasz:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o współpracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od Twoich wyników
  • możliwość udziału w cyklicznych konkursach sprzedażowych
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku leasingu
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • profesjonalny cykl szkoleń
  • przyjazne środowisko pracy
  • niezbędne narzędzia: samochód służbowy, komputer, telefon

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 923 ze zm.".

 

Dane osobowe:

Doświadczenie zawodowe:

Dodaj kolejne miejsce pracy

Dodatkowe informacje: